Aldri mer en grå bil fra Fiat

 

I dag går starten for Fiats nye merkevarestrategi. Med den ønsker merket velkommen til en mer fargerik verden. Fiat bryter reglene og skal aldri mer lage en grå bil! Den første fargesprakende modellen blir Fiat 600e. Fra nå skal fargene på nye Fiatmodeller være inspirert av det italienske havet, solen, jorden og himmelen.

 

Det er slutt på fargen grå. Dette gjøres for å fremheve betydningen av hva farger betyr for livskvalitet og den italienske livstilen.

 

Italia er knyttet til lyse farger gjennom inspirasjon fra hav, sol, jord og himmel. Dette er landskap som gir Fiat inspirasjon til…

Av:
Oppdatert:
Artikkelen fortsetter under annonsen
Artikkelen fortsetter under annonsen

 

I dag går starten for Fiats nye merkevarestrategi. Med den ønsker merket velkommen til en mer fargerik verden. Fiat bryter reglene og skal aldri mer lage en grå bil! Den første fargesprakende modellen blir Fiat 600e. Fra nå skal fargene på nye Fiatmodeller være inspirert av det italienske havet, solen, jorden og himmelen.

 

Det er slutt på fargen grå. Dette gjøres for å fremheve betydningen av hva farger betyr for livskvalitet og den italienske livstilen.

 

Italia er knyttet til lyse farger gjennom inspirasjon fra hav, sol, jord og himmel. Dette er landskap som gir Fiat inspirasjon til de nye fargene.

 

Fiats globale merkesjef, som sitter inni den nye 600e på bildet, forklarer:

– Fiat skal være merket for glede, farger og optimisme. Fiat ønsker å inspirere mennesker til å leve med optimisme og positivitet, og dette vil også være en av oppdragene til den nye modellen Fiat 600e. Dette er ebilen for de som trenger mer plass enn i 500e, og nyheten vil vises i sin helhet 4. juli, sier Olivier Francois, administrerende direktør for FIAT og global markedsføringssjef hos Stellantis.

 

Fiat 500e, som er på markedet i Norge nå, leveres allerede i dag i unike lakkfarger – Rose Gold, Ocean Green og Celestial blue er eksempler på dette.

 

Mer om farger kommer med Fiat 600e som lanseres snart.

 

 

Artikkelen fortsetter under annonsen