Hyundai utvider garantien som følge av COVID-19

 

Hyundai har besluttet å tilby sine kunder utvidet garantitid for å bidra til dugnaden i en tid som er utfordrende for mange.

Av:
Oppdatert:
Artikkelen fortsetter under annonsen
Artikkelen fortsetter under annonsen

 

Hyundai har besluttet å tilby sine kunder utvidet garantitid for å bidra til dugnaden i en tid som er utfordrende for mange.

 

Situasjonen verden befinner seg i som følge av COVID-19 skaper enorme ringvirkninger, og er utfordrende for veldig mange mennesker. For å bidra til dugnaden og å hjelpe selskapets kunder, har Hyundai besluttet å lansere garantiprogrammet ‘Hyundai C A R E’ i hele verden.

 

Programmet sikrer at alle som eier en Hyundai med fabrikkgaranti som utløper i perioden 1. mars 2020 til 30. april 2020 får sin fabrikkgaranti utvidet til 31. mai 2020, altså med inntil tre måneder. Alle som har garanti med utløp i mai-måned får også full garantidekning til og med 31. mai 2020.

 

For Hyundai står selskapets kunder og ansatte i første rekke, og selskapet ønsker med dette bidraget å sørge for at kundene er trygge på at Hyundai gjør tiltak for å lette en vanskelig situasjon. Det er alltid selskapets største prioritet å hjelpe kundene, og Hyundai jobber kontinuerlig for å gi best mulig service.

 

– Hyundai jobber hele tiden med å sørge for bedre opplevelser og fremskritt for mennesker gjennom arbeidet vi gjør. Dette tiltaket er en fin bekreftelse på at dugnadsånd ikke bare er noe vi har i Norge, men at vi ønsker å bidra globalt. For Hyundai er det viktig å være tilstede for våre kunder, sier Produkt- og PR-sjef Øyvind L. Knudsen i Hyundai Motor Norway.

 

Artikkelen fortsetter under annonsen