Ny kundemottaker hos RSA Bil Fredrikstad

Susann Gretland er nyansatt som kundemottaker hos RSA Bil i Fredrikstad.

 

Tekst og foto: Øivind Karlsen

 

Hun har bare noen uker i den nye jobben sin, men trives godt allerede. Susann Gretland er ansatt som kundemottaker i RSA Bil Fredrikstad, og er knutepunktet mellom kunder og verkstedet.

 

-Jeg ble ansatt 1. februar og har funnet meg godt til rette. Fint å bli tatt godt i mot, og gjennom arbeidsdagen treffer jeg mange hyggelige mennesker, og svarer på en del spørsmål. Jeg setter opp timer til kundene når de bestiller tid til service eller reparasjoner, og koordinerer med…

Oppdatert:
Artikkelen fortsetter under annonsen
Artikkelen fortsetter under annonsen
Susann Gretland er nyansatt som kundemottaker hos RSA Bil i Fredrikstad.

 

Tekst og foto: Øivind Karlsen

 

Hun har bare noen uker i den nye jobben sin, men trives godt allerede. Susann Gretland er ansatt som kundemottaker i RSA Bil Fredrikstad, og er knutepunktet mellom kunder og verkstedet.

 

-Jeg ble ansatt 1. februar og har funnet meg godt til rette. Fint å bli tatt godt i mot, og gjennom arbeidsdagen treffer jeg mange hyggelige mennesker, og svarer på en del spørsmål. Jeg setter opp timer til kundene når de bestiller tid til service eller reparasjoner, og koordinerer med verkstedet, forteller 23-årige Susann Gretland.

 

Susann kom fra jobben som kundemottaker hos Nordlie Auto i Moss.

-Først var jeg lærling to år på delelageret hos Nordlie, siden jobbet jeg i kundemottaket. Da jeg fikk muligheten hos RSA Bil Fredrikstad byttet jeg beite. Spennende med en ny utfordring, og så var det mye nærmere hjemmet mitt, Dahle i Onsøy.

 

-Nå håper jeg å kunne være med og utvikle meg hos RSA Bil Fredrikstad. Jeg har interessante arbeidsoppgaver, og det er moro at vi har flere bilmerker å tilby. Nå får vi snart et bobilverksted også, og det blir veldig spennende, sier Susann Gretland.

 

Artikkelen fortsetter under annonsen