Fornøyd kunde med blomster og marsipankake til de ansatte

 

Jan Pettersen fra Fredrikstad ble så begeistret for kundeservicen og imøtekommende ansatte hos Sulland Fredrikstad avdeling Ford at han bare noen dager etter kjøp av en Ford Mustang Mach-E, troppet opp med en gedigen marsipankake og blomster som de ansatte ved Sulland koste seg med i lunsjpausen.

 

 

-Jeg ville gjøre litt stas på de hyggelige folkene her. Selger Odd Elvestad tok meg godt imot da jeg kom inn i bilsalongen første gang. Salgssjef Fredrik Andersen fulgte opp og tror du ikke de jeg snakket med på serviceavdelingen var like hyggelige. Det blir jo bilkjøp av sånt. Et…

Av:
Oppdatert:
Artikkelen fortsetter under annonsen
Artikkelen fortsetter under annonsen

 

Jan Pettersen fra Fredrikstad ble så begeistret for kundeservicen og imøtekommende ansatte hos Sulland Fredrikstad avdeling Ford at han bare noen dager etter kjøp av en Ford Mustang Mach-E, troppet opp med en gedigen marsipankake og blomster som de ansatte ved Sulland koste seg med i lunsjpausen.

 

 

-Jeg ville gjøre litt stas på de hyggelige folkene her. Selger Odd Elvestad tok meg godt imot da jeg kom inn i bilsalongen første gang. Salgssjef Fredrik Andersen fulgte opp og tror du ikke de jeg snakket med på serviceavdelingen var like hyggelige. Det blir jo bilkjøp av sånt. Et par dager etter første møte med en Mustang, bestemte jeg meg. Bilen er demokjørt og lite brukt, og en gild rødfarge ga mersmak. Dermed kjøpte jeg bilen, og fikk all den hjelp og goodwill jeg trengte. Nå håper jeg marsipankaken smaker, sa nybileier Jan Pettersen.

 

 

I salgshallen ble det duket på, bilder ble tatt og kaken som blant annet var pyntet med Ford-logo ble stilt ut sammen med blomster og flagg. En liten stund senere kunne de ansatte hos Sulland kose seg i kantina.

 

 

-Det er jo ikke hver dag vi opplever dette. Veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger og litt ekstra i form av kake og blomster denne dagen. Bileieren har tydeligvis fått en fin opplevelse her, og det er vi selvsagt glade for, sier Odd Elvestad.

 

 

Foto: Jan Pettersen tok på seg spanderbuksene tirsdag. Han kjøpte marsipankake og blomster til de ansatte hos Sulland Fredrikstad, fordi han er strålende fornøyd med kundeservicen etter kjøp av bil. Fra venstre: Selger Odd Elvestad, Jan Pettersen, salgssjef Fredrik Andersen og daglig leder Ove Sten Hansen.

 

Førsteinntrykket da Jan Pettersen møtte Ford-selger Odd Elvestad, var veldig positivt. Her overrekker bilkjøperen blomster til Elvestad før de ansatte kunne kose seg med marsipankake.

 

Marsipankake av det store slaget ble kjøpt inn av den fornøyde kunden Jan Pettersen. De ansatte hos Sulland koste seg med kake i lunsjpausen.

 

 

Artikkelen fortsetter under annonsen