Stor optimisme hos Motor Forum

 

Det har snudd seg fra litt negativt til veldig positivt for Motor Forum i Fredrikstad. Ny salgshall, fortsatt Mitsubishisalg og flere bilnyheter på vei inn, gjør daglig leder Tore Engjom glad.

 

 

I fjor fikk Mitsubishi-forhandlerne beskjed fra Mitsubishi-konsernet at man ikke lenger skulle satse på Norge eller Europa med nye modeller. Nå har man snudd. I Fredrikstad står en ny salgshall på 500 kvadratmeter klar til å ta i mot el- og hybridnyheter fra både Mitsubishi, Renault og det nye kinesiske merket Hongqi.

 

 

-Vi har store forventninger, og gleder oss til resten av dette året.…

Av:
Oppdatert:
Artikkelen fortsetter under annonsen
Artikkelen fortsetter under annonsen

 

Det har snudd seg fra litt negativt til veldig positivt for Motor Forum i Fredrikstad. Ny salgshall, fortsatt Mitsubishisalg og flere bilnyheter på vei inn, gjør daglig leder Tore Engjom glad.

 

 

I fjor fikk Mitsubishi-forhandlerne beskjed fra Mitsubishi-konsernet at man ikke lenger skulle satse på Norge eller Europa med nye modeller. Nå har man snudd. I Fredrikstad står en ny salgshall på 500 kvadratmeter klar til å ta i mot el- og hybridnyheter fra både Mitsubishi, Renault og det nye kinesiske merket Hongqi.

 

 

-Vi har store forventninger, og gleder oss til resten av dette året. I fjor var det også en byggeplass her, men vi har fått en praktfull salgshall, der vi får plass til både nye og brukte biler. Til sammen har vi 900 kvadratmeter salgsflate i dag, og vi er godt fornøyde med både nybygg og nyheter som kommer på løpende bånd, sier Tore Engjom.

 

 

Mitsubishi presenterer en ny Eclipse Cross phev ladbar hybrid, Renault er på gang med hele 14 nye modeller i løpet av de neste to årene. I dag har man Captur og Megane som nye ladbare hybridbiler, og Clio hybrid er på vei inn. Dacia Duster kommer med en elektrisk versjon og til sommeren kommer den gigantiske elbilen E-HS9 fra Kina, som er 5,30 lang og har 6 eller 7 seter.

 

 

Bildetekst: Daglig leder Tore Engjom i den nye salgshallen på 500 kvadratmeter hos Motor Forum. Nå rår optimismen for fremtiden.

 

 

Artikkelen fortsetter under annonsen