Skip to content

MotormagazinetMotormagazinet
Motormagazinet
Nyheter om bil, båt og motor

  • Nyheter
  • Biltester
  • Nyttekjøretøy
  • Reise
  • Entusiasten
  • Profilen
  • Papirutgave
    • Motormagazinet Sarpsborg
    • Motormagazinet Halden
    • Motormagazinet Moss
    • Motormagazinet Fredrikstad
FacebookTwitter
Søk
  • Nyheter
  • Biltester
  • Nyttekjøretøy
  • Reise
  • Entusiasten
  • Profilen
  • Papirutgave
    • Motormagazinet Sarpsborg
    • Motormagazinet Halden
    • Motormagazinet Moss
    • Motormagazinet Fredrikstad

Bertel O. Steen med økt endringstakt

Bertel O. Steen reorganiserer konsernet og øker nå satsingen på utvikling av nye tjenester, sier konsernsjef Bjørn Maarud i Bertel O. Steen AS.

– Vi forventer store endringer i bilbransjen de kommende årene. Kundenes behov endrer seg, teknologien endrer seg og tradisjonelle forretningsmodeller utfordres. Bertel O. Steen skal aktivt være med å forme fremtiden i vår bransje. Det krever at vi beveger oss raskere i markedet, at vi klarer å utvikle nye tjenester som kundene vil ha og at vi utvikler og styrker vår eksisterende virksomhet, sier konsernsjef Bjørn Maarud.

En av endringene er at en ny konsernorganisasjon innføres og trer i kraft fra 1. januar 2018.

– For å sikre raskere gjennomføringstakt og større slagkraft reorganiserer vi nå konsernet. Vi innfører en smalere konsernledelse, samler fellesfunksjoner og fokuserer enda sterkere på satsing rundt forretningsområdene våre. Det vil gi organisasjonen økt gjennomføringskraft og hurtighet.

– Et hovedmål er at vi skal kunne tilby de mest attraktive produktene og tjenestene til kundene. Vi skal bygge sterkere kompetanse og kapasitet på forretningsutvikling og prosjektledelse, og derfor kommer vi til å rekruttere flere medarbeidere med digital kompetanse som kan bidra i den transformasjonen hele samfunnet er inne i, sier Maarud.

Bertel O. Steen har en visjon om å bli Norges beste bilhus. Den reisen går nå inn i en ny fase.

– Vår visjon om å bli Norges beste bilhus gir oss en klar føring om å bli best på salg, service og kundeoppfølging. Kraften som skal drive oss fremover må ligge i vårt genuine ønske om å gjøre hverdagen enklere og bedre for våre kunder. Vi skal tilby nye produkter og tjenester som dekker deres behov i hverdagen.

– Vi er godt rustet til å være med å forme den tiden vi nå går inn i. Vi har en lang og solid historie, sterk økonomisk ryggrad og dyktige medarbeidere i hele konsernet. Det jobbes bra på alle plan, og konsernet leverer sterke resultater. Vi har en tydelig strategi og retning. Det er et godt utgangspunkt for å møte de utfordringene og mulighetene vi vet vil komme, sier Maarud.

Category: UkategorisertBy Harald Brorstad13. November 2017

Author: Harald Brorstad

Post navigation

PreviousPrevious post:Dårlig syn fører til trafikkulykkerNextNext post:5 stjerner også for Eclipse Cross

Les mer om

Dieselbilsalget i Norge stuper
11. April 2018
Kan spare mye vann
23. March 2018
SEAT snart tilbake i Norge
23. March 2018
20 nye hydrogenstasjoner i Norge
23. March 2018
«Alle» må ha alkolås
23. March 2018
Finner P- plassen for deg
23. March 2018
DP Reklamebyrå
Sandesundsveien 2
1724 Sarpsborg
Telefon +47 913 53 111

TIPS OSS:
post@motormagazinet.no
Ansvarlig redaktør:
Jon Henriksen
Mob. 913 53 111

Redaksjon:
Frode Skarpnord - 473 44 621
Øivind Karlsen - 489 52 028
Salgssjef
Tore Nystrøm - 901 49 757

Salg
Stig Grindahl 480 68 283
Grafisk designer
Mona Jansen - 915 45 044

Art director
Harald Brorstad - 915 87 001
Motormagazinet